dilluns, 26 de setembre del 2011

En un futur proper m'agradaria anar a U.S.A, New York.

Per visitar l'estatua de la llibertat, Brodway...
També vull anar a U.S.A per pràticar surf, ja que allà les platges tenen moltes onades.

2 comentaris: